.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر بیمار در گروگان پزشک
پدر یک دختر معلول بابلی که به علت ناتوان ماندن هزینه عمل جراحی ، دخترش از سوی پزشکان یک مرکز خصوصی در بابل به گروگان گرفته شده از مسئولین خواستار پیگیری قانونی این موضوع شد...
دختر بیمار در گروگان پزشک

پدر یک دختر معلول بابلی که به علت ناتوان ماندن هزینه عمل جراحی ، دخترش از سوی پزشکان یک مرکز خصوصی در بابل به گروگان گرفته شده از مسئولین خواستار پیگیری قانونی این موضوع شد.

به گزارش شمال نیوز ،محمود عباسی دقایقی پیش با ارائه پرونده های پزشکی دختر و صورتحساب های مالی به خبرنگار ما گفت: هم اکنون مسئولان این مرکز خصوصی برای اینکه دختر 22 ساله اش به نام " هاجر" که از بدو تولد از ناحیه فک دچار مشکل و برای عمل به این مرکز انتقال داده شد خواستار دو و نیم میلیون تومان پول هستند تا دختر را ترخیص کنند.

وی با بیان اینکه این پزشک متخصص جراحی دهان، فک، صورت که در بیمارستان دولتی شهید بهشتی بابل هم عمل های جراحی انجام می دهد تصریح کرد: پزشک برای عمل دخترم سه و نیم میلیون تومان دریافت تا فک او را عمل کند.

وی اضافه کرد: این پزشک متخصص که از امکانات این بیمارستان دولتی برای عمل جراحی دخترم نیز استفاده می کرد از من خواسته تا در خصوص استفاده از مکان دولتی جهت عمل جراحی به مسئولان بیمارستان جزئیاتی درج نکنم وگرنه جان دخترم در خطر است.

به گفته عباسی، این در حالی است که مبلغ عمل دخترم را با کمک های مردمی تهیه و تامین کردم.

عباسی با بیان اینکه متاسفانه در دو عملی که این پزشک متخصص شهید بهشتی بابل در این مرکز خصوصی انجام و عمل دخترم را کامل به نتیجه نرساند خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان بهداشتی و درمانی استان و شهرستان در قبال این نوع پزشکان هیچ اقدامی صورت نمی دهند.

وی اعلام کرد: با پیگیری رسانه ها نسبت به احقاق حق و شکایات پزشک اقدام خواهم کرد.

عباسی نام این پزشک را دکتر رامین فروغی، پزشک متخصص جراحی دهان، فک و صورت در شهرستان بابل ذکر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 اسفند 1389
واقعا که بی وجدانند
نا شناس 3 بهمن 1390
دکتر فروغی استاد من است 1 طرفه قضاوت نکنین این شایعات رو قبول ندارم
شهروند بابل 12 تير 1392
بیخودی چرت و پرت نگین!
استاد فروغی بهترین و بزرگترین و بااخلاقترین و کاربلدترین جراحیه که تا به حال دیدم. بیچاره اینقدر خوبه که! من خودم مریضش بودم هزینه عملم 337000 تومن میشد ولی 37000 تومنو تخفیف داد. کدوم جراحی تو این زمونه تخفیف میده؟ اگه واقعا شایعه درست باشه که الان باید در مطبش تخته بشه نه این که بعنوان معتمد برتر و ارشد پزشکی قانونی فعالیت کنه.
faeze 16 فروردين 1393
اینا همش یه مشت حرف بیخوده،دکتر فروغی یکی از با اخلاقترین پزشکا هستن ،هر کی ایشونو میشناسه محال این حرفها رو قبول کنه،مشخصه که یه عده میخوان بدش کنن چون نمیتونن ببینن اینقد تو کارش موفقه.
ناشناس 18 آذر 1393
من تا اونجایی که دکتر فروغی رو می شناسم و خودم حتما برای جراحی فک با وجود دکترهای معروف در تهران می خواهم ایشون رو به عنوان جراح خودم انتخاب کنم نمی تونم همچنین داستان بی ارزشی رو که نشان از حسادت و بی فکری نویسنده اون داره رو باور کنم ....یه دختری که معلوله و با وجود معلولیت می خواد فکشو عمل کنه و بعد دکتر مدبر و خردمندی مثل دکتر فروغی اونو گروگان می گیره این داستان مثل این است که بگوییم خدای نکرده مسئولین محترم و مردم با فرهنگ و غیور بابلی در خواب هستند و در مقابل اقدام وحشتناک یک پزشک ناتوان .گویا نویسنده مخاطب را ساده و بی فکر فرض کرده....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.